Uvjeti održavanja

Pažjivo pročitajte uvjete za održavanje prije početka korištenja poslovnog paketa IPIS

1. 12 mjeseci od početka korištenja programa IPIS imate pravo na besplatne nadogradnje i održavanje, pod uvjetima navedenim ispod.

2. Nakon 12 mjeseci imate pravo na ugovor o održavanju prema važećem cjeniku IPSoft-a.

3. U slučaju nastavka prekinutog održavanja plaća se povijesna vrijednost programa prema važećem cjeniku IPSoft-a. Prekid podrške se računa nakon 15 dana isteka od zadnjeg plaćenog održavanja.

4. Ukoliko se korisnik odluči na prekid suradnje, gubi pravo na svaki vid podrške, kao i pravo na nove verzije programskog paketa. IPSoft ni u kojem slučaju neće poduzimati ništa na programu u ovom slučaju (isključiti ga, umanjiti funkcije itd), a korisnik ostaje trajni vlasnik licence sa funkcijama koje su implementirane do datuma plaćene podrške. Ukoliko korisnik bude sam reinstalirao program dužan je osigurati instalacijski paket i instalirati samo verziju na koju ima pravo prema zadnjem plaćenom održavanju. Instalacijom novije verzije paketa kršila bi se prava na licencu. IPSoft nije dužan osigurati starije instalacijske pakete za program.

5. Podršku dajemo isključivo na zahtjev, što znači da korisnik mora zatražiti pomoć, a ne čekati da djelatnici IPSoft-a prepoznaju nepravilno korištenje ili sami pruže bilo koju drugu vrstu pomoći definiranu ovim dokumentom.

6. Održavanje se odnosi samo na programe i potprograme koji su potrebni za rad paketa IPIS i koji su instalirani od strane našeg osoblja (sam program IPIS i Microsoft SQL Server baza podataka), a isključuje održavanje primjerice Microsoft Windows operacijskog sustava, programa Office, internet browsera, antivirusnih alata itd., osim ako nije drugačije predviđeno posebnim ugovorom o održavanju. IPSoft se trenutno ne bavi poslovima održavanja računala i ostalih programskim proizvoda.

7. Pod održavanjem se podrazumijeva očuvanje standardnih funkcija poslovnog sustava koje su isporučene prvom instalacijom i standardnim ažuriranjima, a nikako se ne odnosi na implementiranje funkcija po zahtjevu (izvještaja, obrazaca), kao i funkcije uvoza podataka i izrada skripti za iste. Svi ovi dodatni poslovi se i naplaćuju dodatno. Isključeni su i poslovi ponovne instalacije, ukoliko je problem sa radom sustava koji nije povezan sa samom aplikacijom (izmjena računala, kvar diska, reinstalacija operacijskog sustava itd).

8. IPSoft je tvrtka koja se bavi razvojem svojih programskih rješenja i nikako se ne bavi, niti smo osposobljeni za prodaju i održavanje računalne opreme (računala, pisači, modemi, mrežna oprema), te se za isto morate pobrinuti pronalaskom adekvatnog partnera ili zaposlenika.

9. IPSoft nije distributer, niti serviser fiskalnih sustava (fiskalna kasa, terminal i software proizvođača, odnosno driver), a svi problemi koji su povezani sa radom istih morate rješavati sa ovlaštenim serviserima. Održavanje od naše strane bi se kršilo i sa zakonskim odredbama vezanim za fiskalizaciju u FBiH. Ukoliko serviser utvrdi da je problem sa pogrešnim formatom datoteke koja je poslana fiskalnom pisaču, onda će djelatnici IPSoft-a u suradnji sa serviserom, uz predočenje pogrešne datoteke, ukloniti pronađeni nedostatak.

10. IPSoft se ne bavi računovodstvenim poslovima, niti su djelatnici obučeni za rad sa istim. Sva pitanja o načinu knjiženja, postavkama konta, prijenosa u KUF/KIF i ostalim računovodstvenim poslovima morate rješavati sa vašim knjigovodstvenim servisom, ili ako ga imate, sa vašim internim knjigovođom. IPSoft na zahtjev knjigovođe, i sa točno predočenim shemama knjiženja, može iste implementirati u programu, ali ne može, niti hoće, određivati sam konta za knjiženja. Često se susrećemo sa ovim problemom pa molimo da uvažite gore navedeno.

11. Programski paket je izrađen u najboljoj mogućoj mjeri, ali niti jedan programski proizvod nije 100% siguran od nedostataka (bugova). Ukoliko otkrijete problem isti ćemo što prije ukloniti (ako je hitan problem - zakrpom za postojeću verziju, a za manje hitne kroz sljedeću verziju programa). Korisnike molimo da potencijalni problem dobro provjere i utvrde da stvarno postoji kroz pokušaj simulacije (ponavljanja) istog, te da nas obavijeste o načinu na koji problem možemo ponoviti kod sebe. Na ovaj način ćemo postići što veće zadovoljstvo u korištenju programa.

12. Da bismo cijenu održavanja sveli na minimalnu moguću, kao uvjet za održavanje je postojanje širokopojasne internet veze (ADSL) na lokaciji korisnika, te mogućnost spajanje na računala i servere u mreži na kojima je instaliran proizvod (Teamviewer, Remote Desktop). Često u našim uvjetima susrećemo loše internet veze (prekidi, mala brzina) sa kojima je nemoguće raditi održavanje. U tim slučajevima korisnik mora riješiti probleme sa internet provajderom (HT Mostar, BH telekom itd.), a ako je problem u internoj mreži na lokaciji korisnika sa osobama koje su zadužene za održavanje računalne mreže (ovim poslom se IPSoft ne bavi).

13. Ukoliko korisnik nema internet vezu na svojoj lokaciji onda mora računalo donijeti u urede IPSoft-a na adresu: Autobusni kolodvor b.b., 80240 Tomislavgrad, Bosna i Hercegovina.

14. Svaki dolazak na lokaciju korisnika na zahtjev se dodatno naplaćuje prema važećem cjeniku IPSoft-a.

15. Programski paket uključuje zapisnik izmjena koji bilježi sve izmjene na bitnijim dokumentima (dodavanje, brisanje, izmjena podataka), a iste ćemo isključivo upotrijebiti za provjeru postojanja pogreški (bugova) i uklanjanje istih.

16. U slučaju da program sam otkrije pogrešku u radu (Exception) ista se automatski šalje u IPSoft na analizu. Ovo izvješće uključuje povijest pozivanja određenih funkcija u programu da bismo što lakše simulirali i otklonili pogrešku. Ove podatke nećemo koristiti niti u kakvu drugu svrhu osim opisane u ovom dijelu.

17. Ukoliko se korisnik odluči na izmjenu računala ili nadogradnju operacijskog sustava potrebno je obavijestiti IPSoft radi usklađivanja zahtjeva za mogućnostima računala koja su potrebna na određenim operacijskim sustavima. (Zahtjevi Windows-a XP su puno manji od zahtjeva Windows-a 10). IPSoft nije nikako odgovoran za probleme u radu ili brzini koji se mogu desiti nakon ovakvih operacija.

18. Nove verzije programskog paketa isporučujemo dinamikom za koju mislimo da je najbolja za određene korisnike da bismo izbjegli potencijalne probleme.

19. Održavanje se vrši u radnom vremenu IPSoft-a 08:00 - 16:00 svakim radnim danom (ponedjeljak-petak). Za korisnike kojima je potrebno održavanje van radnog vremena može se dogovoriti posebna cijena i uvjeti.

20. Kupnjom licence za korištenje programa automatski prihvaćate uvjete navedene u ovom dokumentu.

21. Ukoliko se ne slažete sa ovim dokumentom, a počeli ste koristiti DEMO verziju programa, odmah prekinite korištenje i deinstalirajte aplikaciju sa Vašeg računala.

 

Zašto održavanje?

IPSoft svakodnevno radi na unaprijeđenju sustava i na praćenju zakonskih odredbi. Sav taj rad troši vrijeme i novac (plaće djelatnika, nove razvojne komponente i alati i slično). Također često klijentima treba odgovarati na pitanja, pokazivati kako će nešto odraditi, ponovno instalirati poslovni sustav - bez održavanja ovo nam ne bi bilo financijski isplativo te bi krajnji ishod bilo nezadovoljstvo svih strana. Plaćanje održavanja je najjeftinija opcija za očuvanje zakonske usklađenosti i stabilnosti Vašeg poslovnog rješenja, kao i očuvanje stabilnosti poslovanja Vašeg partnera - IPSoft-a. Ukratko, bez plaćenog održavanja i podrške naš poslovni odnos nije moguć.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad web stranice, dok nam drugi pomažu u poboljšanju ove stranice i korisničkog iskustva (praćenje kolačića). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcionalnosti web mjesta.