Nakon instalacije IPIS-a i pokretanja aplikacije putem ikonice sa radne površine otvori se sljedeći zaslon:
•Evidencija - naziv evidencije s kojom želite raditi (tvrtka, godina itd)
•Korisničko ime - vaše korisničko ime koje koristite za rad u sustavu, nakon instalacije je dostupno administratorsko korisničko ime "sa"
•Lozinka - vaša lozinka za prijavu u sustav, nakon instalacije imamo slijedeće korisnike:
▪"korisnik" sa lozinkom "korisnik" - Korisnik sa svim pravima u sustavu, osim administracije, PREPORUČENO za testiranje
▪"pos" sa lozinkom "pos" - Korisnik sa dozvolom za rad samo sa modulom "Prodajno mjesto"
▪"sa" sa lozinkom "ipis" - Administratorski korisnik sa svim ovlastima, nije preporučeno korištenje od strane običnog korisnika
U slučaju potrebe izmjene veze na server, klikom na ... otvara se sljedeći prozor za konfiguraciju veze na server/evidencija:
SQL Server - instanca SQL Servera na koji se povezujete, nakon instalacije je ".\IPIS"
Evidencije - izbor evidencija koji će biti prikazan korisniku za odabir. Ovdje možete brisati/dodavati veze na IPIS baze podataka, vezu na bazu na nekom udaljenom serveru unesemo sa SERVER.BAZA, Server mora biti registriran kao povezani server na SQL Serveru.
U dodatnim opcijama možemo definirati lokalni direktorij za automatsko ažuriranje aplikacije i mapu gdje će se izvoziti privitci za slanje e-maila (zbog sigurnosnih postavki zna biti problema sa zadanom lokacijom)
Nakon odabira evidencije, unosa korisničkog imena i lozinke otvara se glavni prozor "IPIS"-a.
Više o korisničkom sučelju u Korisničko sučelje